lunes, 28 de septiembre de 2009

continue...


in second day the students said: We didn´t Understand this parts in the simple present, can you repeat please, the part in the add (ES or S) with (he, she it)and I explained again, this seccion, after that they practice some sentences with simple present. I use the observation as an evaluation method.

In this school I am going to practice next period I want to achieve great results.
and I think the use of horseshoe formation is very interesting when the students are very noisy.

and finally on the third day we review how to make some sentences in the simple present and they used auxiliary DO and DOES, boys wents to the board to write some examples.Students generally remember, simple present.

1 comentario:

  1. hola fidel,tu practica me partece muy buena en cuanto a la organizacion de tu tiempo y grupo sobre todo en la ubicacion de los alumnos, yo utilice la misma tecnica de herradura que tu, puesto que tuve mejor control sobre los alumnos.

    Ami parecer solo te recomendaria que no te dezlizaras mucho cuando estas dando una instruccion ya que los alumnos tienen que estarte siguiendo para no perder el control de tus instrucciones y eso aveces causa confusion en los alumnos, solo ponte al frente de todos ellos y con eso vasta.

    ResponderEliminar